2009. március 19., csütörtök

Kisfaludy Napok

Hivatalos: Ma "történt meg" ill. kezdődött (csak szép szabatosan) a 46. "Kisfaludy Napok", amit a keszthelyi olvasóim kedvéért a Helikon Napokhoz hasonlítanék. Ma 8 előadás zajlott le reggel 9-től este 6-ig. Holnap részletes kritikával jövök minden előadásról, csak még megírok egy kémia tz-t.

Enyém: Szilvi azt mondta, csak az erős idegzetűek jöjjenek be értékelésre, mert szidni fognak minket, mint a szart. Páran azért bemerészkedtünk, és én speciel ledöbbenve hallgattam a nagyrész pozitív értékelést. Elszálltam majdnem. Az előadás előtt is pörögtem, mint a ringlispiel, Erik szerint ellátom árammal egész Győrt, ha rákapcsolnak a rendszerre.
A KörTelikör ismét nagy volt. Ha a kurva ládájuk fedelét nem hagyták volna mindig felbaszva, és láttam volna többet kilógó seggel ülve, akkor tuti elsírom magam az örömkönnyektől. xD

Holnap. Bek. Csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése