2009. május 5., kedd

Eddig és Irat Valakihez

Azért maradoztam el, mert feliratozó voltam a Mediawave-nek nevezett fesztiválon egy héten keresztül.
Goodbye, How are you?
Abszurdisztán
A vörös szőnyeg

Na, ezek voltak véleményem szerint a legjobbak, az első kettő főként a kellemetes humora miatt.

Aztán Prágában voltam osztálykiránduláson, ami borzalmas volt. 50 euróm bánta a csehek bunkógecitolvajpöcs jellemének megtapasztalását.

Irat Valakihez (aki éppen érettségizik)

Barátaim!
Tahók vagyunk, értelmiségi parasztok. Valamit tudunk, de néha nem értünk. Magunkon mi jót mulatunk.
Az alkotásvágy jellemvonás, az irodalom az össztermék. A rendszerben nincs más, mint maga a kézírás. Imígyszólva magyarázni felesleges, mert amaz fecsegés nélkül éppoly kellemetes.
Ha tudomány is, tudományosan beszélni róla bűn.
Ha máshogy nem megy (s lexikális tudásod fitogtatni vágyod), se beszélni, se csinálni nem tudod, nem is vágod, AKKOR HALLGASS okosságodhoz hűn.
Minden szavam megcáfolható, érvekkel könnyedén lealázhatsz? Ne hidd. A kekeckedés eleme a kimaradhatatlan alaptalan vád. Kiabálhatsz, de megértés helyett felemlegetem a drága mamád. Süket fülekre talál formás, formás szád…

Erőltetett rímeim zavarnak, irritálnak?- no lám!
Elértem már célomat, meg se verlek- talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése