2009. április 2., csütörtök

cigis, csúnya vers

Miért nem írok? Mert nagyrészt JÓ dolgok történnek, olyankor azzal foglalkozom, és nem tespedek egy doboz előtt.
Hétvégén 17 évesre öregedtem (éljen sokáig!), a babazsúrom jól sikerült- bizonyíték (nem ígéret), hogy a berugásmentes partytime feeling létezik!
Nem pofázok sokat, senkit nem érdekel, hogy sokkot kaptam az Édes anyanyelvünk versenyen (a jó édes anyádat). 20 perc után szégyenkezve-pironkodva távoztam a helyszínről.
Kedden 4 órát töltöttem egy Franz Marc festmény leképezésével, Virág stílusban.
Ezt napok óta irogatom, most közzéteszem jelenlegi állapotában. IGEN, RÍMEL! F. leszarom, ha neked ez nem tetszik. Nadddee nem akarok hőzöngeni. HÖH!

cigis, csúnya vers

körülfogtam, szűrőd kormot
ajkamra kent
szorítottam, közben ízed
agyamra ment

s kábultan, bortól öklendve
mellre szívtam
a marlbi füstnek örvendve
verset írtam

bár görcshullám párszor felszúr
jeges vasra
ha piabűzöm elszáll, ú-
szok a partra

undok sárban hempergőznek
tévképzetek
karmám körül keringőznek
rémérzetek

forog, pörög, dörög, korog
térdem kattan
az érben túl bő vér csorog
s széjjelpattan

2009-03-27

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése