2009. április 20., hétfő

kisalföldi sztár vagyok juhú/ a világ lúzere

Hehe, benne vagyok a Kisalföldben, nyenyenye! http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/tisztasag__es_ebed_volt_a_jutalom_/2095791/
Vagy vedd meg az újságot pénzir, hogy láthassad arcom és olvashassad értelmes beszédem (amit jól átírt a bácsi).

Életemre mindig is jellemző volt, hogy a legreménytelibb szituációkban is nevetségessé tettem magam, köznapiasabban mindig égtem mint a rejsztág. Szerencsére ironikusan szemlélem magam, különben már nem bírnám az evilági létezésben megélt agóniákat.
Előbb vagy utóbb mindig szarrá röhögöm magam a bénázásaimon. Ha F. nem néz egy oltári nagy lúzernek, akkor én vagyok az üzbég szépségkirály(nő). Egyszerűen össze-vissza hablatyolok ha vele beszélek, nekiállok okoskodni, a végén rájövök mekkora baromság mindez, de már késő. Annyi benne a pozitív, hogy azóta látogatom az idegen szavak netes szótárát. Végül is.
Mellékesen ma fennakadt a szám a fogszabályzón a 101-ben, ezért folyton vigyorognom kellett, akkor is, amikor az íveket töltöttem ki. Amikor sikerült leszednem, elég hülyén festhettem, mert mindenki elhűlve nézett rám. Ettől megint szakadni kezdtem, és megint fennakadt.

Egyetlen reményem, hogy valaki szereti a szánalmas és szerencsétlen lányokat. Ezzel ugyanis jobbnak érzi magát.

Pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése